Lancering Employer branding campagne voor Bender.

Jelle Marra
Jelle Marra
16 september 2019

Met de toenemende krapte op de arbeidsmarkt wordt het voor werkgevers steeds moeilijker goede kandidaten te vinden. In sectoren als de zorg, bouw en ICT zijn al enorme tekorten ontstaan. Om je als werkgever alleen te richten op de paar procent actief zoekende volstaat niet langer. Je zult aan de slag moeten met je employer branding en een digitale recruitment strategie (voor de opbouw van een poule aan potentiële kandidaten).

Verschillende van onze klanten hebben ons gevraagd om ze daarbij te helpen. Zo is Jacobs Douwe Egberts op zoek naar jong sales en marketing talent, YOUBAHN continu op zoek naar goede werkstudenten, BTL naar natuur- & landschapspecialisten en Zorgwerk naar uitzendkrachten in de zorg. Beginpunt van onze aanpak is goede insights verzamelen over je doelgroepen, waar bevinden ze zich en wat beweegt ze, deze vertalen we naar een aansprekend concept, “werkenbij” website en een online strategie.

De kracht van aandacht

Ook detacheerder Bender heeft nu onze hulp ingeroepen voor de werving van professionals. We lanceerden vandaag de campagne 'Wat aandacht doet'. De campagne laat zien wat aandacht doet in het sociaal domein, de zorg en het ruimtelijk domein, maar ook hoe leuk het is om te werken bij Bender. De crossmediale campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Han Snel en ID Factory voor de mediastrategie.

De campagne volgt de candidate journey en is opgebouwd met storylines volgens het See, Think, Do concept. Bender is overtuigd van de kracht van aandacht. De campagne is daarom ook gebaseerd op de dagelijkse realiteit van het werken in het brede publieke domein waarbij professionels dagelijks het verschil maken met persoonlijke aandacht voor hen die het het hardst nodig hebben.



Bender is er voor de professionals, met alle aandacht voor groei en werkplezier. Met op maat gesneden detacheringsmogelijkheden, opleidingen en traineeships. De komende maanden wordt de campagne voortdurend geactualiseerd en geven we steeds meer verdieping aan het thema “Wat aandacht doet”.

Jelle Marra
Jelle Marra

Sales & Marketing Director

jelle.marra@id-factory.nl
06 51 84 1654
Hi, mijn naam is
en ik werk bij
.
Ik heb een toffe uitdaging! Ik ben benieuwd naar hoe jullie mij zouden helpen met:
.
Verras mij via
.

Je hoort van ons!

Thanks voor jouw uitdaging.
We duiken erin en gaan ervoor om je zo snel mogelijk een reactie te geven. 

Kan je niet wachten? Bel 085 - 210 2010 en brand los.

Kantel je scherm om gebruik te maken van onze website.