Knallen met een campagne rondom cyberveilig gedrag.

Diana Blokland
Diana Blokland
07 juni 2019

Geef ons een mooie uitdaging en wij gaan aan! Zeker toen Hoffmann bij ons kwam met de vraag om hun vernieuwende dienstverlening onder de aandacht te brengen bij de C-level doelgroep. Dat vraagt om een strategische aanpak voor awareness en activatie via de juiste kanalen, waarbij content een belangrijke rol speelt.

Inmiddels kunnen we je alles vertellen over de risico's rondom cyberveiligheid en vooral de menskant hiervan. Bij 66% van de cyberincidenten er nog steeds sprake van menselijk falen. Regels blijken gewoonweg niet voldoende om cyberveiligheid te borgen. Want we weten wel dat er regels zijn en kennen de risico's, maar net als bij appen achter het stuur, worden regels niet altijd nageleefd. 

Gedrag wordt bepaald door bewustzijn, motivatie en de gelegenheid. Speciaal hiervoor ontwikkelde Hoffmann het gedragsprogramma met eigen 3x3 model om van de mens de sterkste schakel te maken. Nieuwsgierig? Bekijk de mini-website die we speciaal hiervoor ontwikkelden: cyberveiliggedrag.nl.

Naast video's, ontwikkelen we de komende tijd nog meer content om bij de doelgroep onder de aandacht te komen. Van awareness tot leadgeneratie en activatie. Interviews, podcasts en ervaringen van klanten.


Diana Blokland
Diana Blokland

Digital Strategy Director

diana.blokland@id-factory.nl
06 57 29 0274
Hi, mijn naam is



en ik
werk

bij
.


Ik heb een toffe
uitdaging!



Ik ben benieuwd naar hoe


jullie
mij zouden
helpen met:



.
Verras mij via

.

Je hoort van ons!

Thanks voor jouw uitdaging.
We duiken erin en gaan ervoor om je zo snel mogelijk een reactie te geven. 

Kan je niet wachten? Bel 085 - 210 2010 en brand los.

Kantel je scherm om gebruik te maken van onze website.