Autoriteit claimen en leads genereren met nieuwe website.
Strategie Web Design
Campagne Strategie Data
EMTÉ Supermarkten (135 vestigingen) wint al jaren diverse prijzen vanwege hun ambachtelijke en topkwaliteit versproducten en is niet voor niets, “gewoon de lekkerste”. Tijd om te laten zien waar hun overheerlijke producten vandaan komen. Dit deden wij samen met EMTÉ in haar “Waar komt die smaak vandaan?”-campagne. Online verleiden en offline converteren was het doel. Onze specialisten wisten de doelgroep hyperlokaal te bereiken, te laten watertanden met mooie content en ze ook naar de winkel te trekken.
Sfeervolle video’s met lekkere productverhalen over de afkomst van de ambachtelijke producten.
De kijkers van de video werden verleid met extra content over recepten en tips voor bij het product.
Na eerdere interacties werden in de tweede fase gerichte productaanbiedingen geserveerd.
EMTÉ supermarkten heeft geen landelijke dekking. Een perfecte case voor Location Based Targeting: alleen de mensen die in specifieke postcodegebieden in de buurt van een EMTÉ supermarkt woonden, kregen de uitingen te zien. Zodat de budgetten zo efficiënt mogelijk werden ingezet.
Maar we gingen nog een stapje verder. Want hoe relevanter, hoe interessanter. Voor EMTÉ bouwden we een DMP op, waarin onder andere klikgedrag en koopgedrag werden vastgelegd in audiences. Deze audiences en look-a-likes werden ingezet voor een verhoogde relevante en interactie bij de doelgroep.
Dankzij het Fijnproevers loyaltyprogramma van EMTÉ was het campagne-effect goed meetbaar. De online campagnedata konden we één op één matchen met de aankoopdata waardoor het ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline) zichtbaar werd: 55% stijging in verkoop binnen de herkende doelgroep.
Thanks voor jouw uitdaging.
We duiken erin en gaan ervoor om je zo snel mogelijk een reactie te geven.
Kan je niet wachten? Bel 085 - 210 2010 en brand los.